همبودگاه

تاثیر آگاهی از برند بر مشارکت در کمپین‌های کرادفاندینگ

در سال‌های اخیر کرادفاندینگ، یا همان جمع‌سپاری مالی به یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری بدل شده است. اما وقتی از «جمع» صحبت می‌کنیم با تعداد زیادی از مخاطبان در ارتباط هستیم که این تعامل می‌تواند پیش‌برنده‌ی سایر اهداف بازاریابی و برندینگ سازمان‌ها نیز باشد.در تعریف‌های عمومی

مطالعه بیشتر

همبودگاه

تامین مالی جمعی خیریه و پاداش

01 خیریه یا اهداتامین مالی جمعی به این روش جهت تامین سرمایه برای کارهای عام‌المنفعه اجتماعی، سیاسی، زیست محیطی و غیره انجام می‌گیرد. در این نوع تامین مالی جمعی حمایت کنندگان صرفا به دلیل منافع معنوی از پروژه‌ها حمایت می‌کنند. 02پاداش (پیش‌فروش)تامین مالی جمعی به روش پاداش از طریق پیش‌فروش محصول

مطالعه بیشتر

همبودگاه

تامین مالی جمعی از طریق پیش‌فروش

برای کاهش ریسک و برآورد میزان تقاضای بازار می‌توانید از اهرم تامین مالی جمعی و پیش‌فروش استفاده کنید. تصور کنید شما عضو یک گروه موسیقی هستید به نام وون نردز. این گروه 15 آهنگ  نوشته و آماده است تا اولین آلبوم خود را روانه بازار فروش کند؛ شما و دیگر اعضای گروه ممکن است تمام […]

مطالعه بیشتر

همبودگاه

عوامل فرهنگی حامی ارزش آفرینی!

تفاوت فرهنگی! تهدید یا فرصت؟ یکی از اصلی ترین عواملی که باعث رشد و پیشرفت یک محصول در یک بازار میشود و در بازار دیگر به این موفقیت نمی‌رسد تفاوت های فرهنگی و الگویی بازار های مقصد و جامعه است؛ زمانی که محصولات شما ابعاد بین المللی هم پیدا کند این فرایند سخت تر میشود […]

مطالعه بیشتر

همبودگاه

سرمایه دانشی یا سرمایه مشارکتی؟ کدام اولویت سرمایه گذاری ما هستند؟!

هوآنگ وی‌وی در بخشی از کتاب تعهد: فلسفه‌ی مدیریت منابع انسانی هوآوی میگوید که: هنگامی که در حال پیش‌نویس اساسنامه هوآوی بودیم، رن (Ren) دائماً خاطرنشان می‌کرد که شرکت‌های فناوری پیشرفته هوشمندانه از مفهوم سرمایه دانش در طول دوره شروع به کار خود استفاده کرده‌اند. برای روشن شدن این مطلب باید

مطالعه بیشتر

همبودگاه

سرمایه‌گذاری بر روی منابع مالی یا منابع انسانی؟

در اقتصاد و دانش، شیوه ماندگاری و رشد شرکت‌ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. رن ژنگ فی در هواوی تا کی می‌تواند ارزشمند باقی بماند می‌گوید: نقشی که دانش از جمله حقوق مالکیت معنوی و تخصص فنی در ارزش آفرینی ایفا می‌کند از نقش سرمایه پررنگ‌تر بوده و جزء مهمی در ارزش آفرینی […]

مطالعه بیشتر

همبودگاه

چگونه مانند هوآوی ارزش سازمانی بسازیم؟

هوآوی ارزش را از طریق کار، دانش، کارآفرینی و سرمایه ایجاد می‌کند! در هوآوی اعتقاد بر این است که ارزش از طریق کار، دانش، سرمایه و کارآفرینی صورت می‌گیرد، برای ایجاد سیستم توزیع ارزش، باید اجزای ارزش آفرینی را مجدداً تعریف کرده و آن را از تئوری اقتصادی سنتی که معتقد است کار، ارزش آفرینی […]

مطالعه بیشتر

همبودگاه

موفقیت هوآوی به موفقیت مشتریان بستگی دارد؛ موفقیت شما به چه چیزی؟

منبع ارزش آفرینی سعی هوآوی بر این است که به مشتریان خود کمک کند تا به دیدگاه خود در حوزه اطلاعات و ارتباطات پی ببرند، همچنین قصد دارد با پشتکار و تلاش زیاد به یک پیشرو در این صنعت تبدیل شود؛ پیشرفت و ماندگاری هوآوی در گرو منافع و مصالح مشتریان است بنابراین، هنگام توسعه […]

مطالعه بیشتر

همبودگاه

چگونه سازمانی با ژنتیک هوآوی بسازیم

هوآوی حدوداً سه دهه بعد از آغاز به کار خود، به عنوان یکی از عاملان پیشرو در صنعت ارتباطات جهانی ظاهر شد! مردم اغلب می‌پرسند هوآوی چگونه توانسته در رقابت تکنولوژی پیشرفته جهانی به آنچه که امروز هست برسد؟ کتاب تعهد فلسفه‌ی مدیریت منابع انسانی هوآوی به این پرسش پاسخ می‌دهد؛ رشد هوآوی را می‌توان

مطالعه بیشتر

همبودگاه

ترجمه، دریچه‌ای به سوی آینده!

چاپ کتاب یک فرآیند سخت و نفس گیر است؛ ترجمه و چاپ کتاب را می‌شود شبیه به دومیدانی استقامت دانست، البته اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم به دو میدانی امدادی می‌توانیم تشبیه کنیم! شروع این ماراتن و دویدن در این مسیر با انتخاب کتاب توسط متخصص رشته های مختلف شروع می‌شود، کتابی که کارایی و […]

مطالعه بیشتر