Latest Blog

موفقیت هوآوی به موفقیت مشتریان بستگی دارد؛ موفقیت شما به چه چیزی؟

منبع ارزش آفرینی

سعی هوآوی بر این است که به مشتریان خود کمک کند تا به دیدگاه خود در حوزه اطلاعات و ارتباطات پی ببرند، همچنین قصد دارد با پشتکار و تلاش زیاد به یک پیشرو در این صنعت تبدیل شود؛ پیشرفت و ماندگاری هوآوی در گرو منافع و مصالح مشتریان است بنابراین، هنگام توسعه شرکت، خدمات رسانی را در اولویت قرار می‌دهد و رضایت مشتری بهترین معیار برای اندازه‌گیری کار هوآوی محسوب می‌شود.

هر شرکتی برای ماندگاری خود باید سودآوری داشته باشد، سود را فقط می‌توان از مشتریان به دست آورد؛ ماندگاری هوآوی به تأمین نیاز مشتریان، عرضه محصولات و خدماتی که مشتریان خواستار آن هستند و دریافت پاداش‌های منطقی بستگی دارد؛ آن‌ها باید پول کارکنان و سرمایه‌گزاران خود را پرداخت کنند و تنها این مشتریان هستند که به هوآوی پول می‌‌پردازند، اگر نتوانیم به مشتریان خود خدمت کند پس به چه کسی باید خدمت کنند؟

هوآوی فقط برای خدمات رسانی به مشتریان خود تأسیس شده زیرا آن‌ها هستند که سرنوشت شرکت را رقم می‌زنند. بنابراین کلید رشد و  پیشرفت هوآوی مشتریان هستند، نه یک کارفرمای خاص.

مشتریان هوآوی

من کشور خود را دوست دارم، همچنین خانواده و شرکت خود را نیز دوست دارم البته خانواده‌ام را بیشتر از کارکنانم دوست دارم، این یک حقیقت است.

تنها با گفتن حقیقت است که می‌توان کارکنان را با هم متحد کرد؛ باید برای کار کارکنان خود ارزش قائل شویم و به آن‌ها نشان دهیم که کار آن‌ها چگونه به کشورمان کمک می‌کند، همچنین باید از حرف‌های بیهوده جلوگیری کرد و کارکنان خود را تشویق کنیم تا کار خود را با چیزهای کوچکی مثل کمک به اطرافیان و اصلاح خودشان شروع کنند. کارکردن برای کشور و خانواده یک شخص دو موتور هستند که باید همزمان آن‌ها را روشن کرد.

هوآوی فقط به دنبال خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشد. تنها راه ماندگاری ما حداکثرسازی ارزش برای مشتریان است.

برخی شرکت‌ها به نفع سهامداران خود کار می‌کنند و سود آن‌ها را به حداکثر می‌رسانند به نظر من این کار عاقلانه‌ای نیست؛ در ایالات متحده آمریکا بسیاری از شرکت‌ها به همین دلیل ورشکسته شدند، همچنین شرکت‌هایی نیز وجود دارد که هدفشان به حداکثر رساندن سود برای کارکنان می‌باشد این کار نیز عاقلانه نیست.

 

شاید بدانید که شرکت‌های ژاپنی پس از گذشت چندین سال حقوق کارکنان خود را افزایش دادند بنابراین ما باید نسبت به حداکثرسازی منافع مشتریان متعهد باشیم.

رنگ ژن فی می‌گوید وقتی منافع مشتری به حداکثر برسد، آن‌ها به شما وفادار مانده، محصولات بیشتری را خریداری کرده و به ماندگاری و دوام شما کمک خواهند کرد،باید ساختارهای سازمانی، فرآیند‌ها، سیستم‌ها، شیوه خدمات رسانی  و مهارت‌های کاری را براساس این هدف تغییر دهیم.

سخت کوشی ما فقط به خاطر خودمان است ولی به جامعه نیز کمک می‌کنیم، این دو هدف از طریق خدمت رسانی به مشتری برهم منطبق می‌شوند، که بدون آن این حرف جز سخنی بیهوده نخواهد بود.

نظر دهید